Arvato Benelux BV ziet duidelijke groeimogelijkheden in de regio Maastricht. Dit is de reden waarom we hier een Customer Service locatie openden in 2014 naast onze locaties in Abcoude en Venlo. Het bieden van opleidings- en groeimogelijkheden aan medewerkers in dit vak is een integraal onderdeel van onze cultuur. Als partner van Customer Service Valley vergroten we de mogelijkheden voor onze medewerkers.
DHL is aanwezig in meer dan 220 landen en gebieden wereldwijd, waardoor het ’s werelds meest internationale bedrijf is. Met een personeelsbestand van meer dan 350.000 medewerkers bieden we oplossingen voor een vrijwel onbeperkte hoeveelheid logistieke behoeften.
DHL maakt deel uit van ’s werelds meest vooraanstaande post- en logistieke groep Deutsche Post DHL Group en bevat de divisies DHL Express, DHL Parcel, DHL eCommerce, DHL Global Forwarding, DHL Freight en DHL Supply Chain.
Gemeente wil als partner van Customer Service Valley de arbeidsmarkt en het vestigingsklimaat verstevigen. Deze sector is al belangrijk voor de Maastrichtse economie. Maar door samen te werken op het gebied van opleidingen en de kwaliteit van dienstverlening, krijgt deze sector een sterker imago. En dat trekt weer nieuwe bedrijvigheid aan. Juist deze regio, waar de mensen veel talen spreken, is een uitstekende vestigingslocatie voor dit soort ondernemingen.
Je woonplek is meer dan alleen een huis, het is je thuis. Met alle dromen en wensen die daarbij horen. Bij Obvion doen we er alles aan om die woondromen uit te laten komen. Ook als die in eerste instantie onmogelijk lijken, zoeken we naar oplossingen. Zodat jij lekker kunt blijven wonen én leven. Want dát is onze drive; daarvoor maken wij ons sterk. Dat doen we niet alleen, maar samen met specialisten. Als je bij ons een hypotheek afsluit, dan loopt dat daarom ook altijd via geselecteerde onafhankelijke adviseurs. Samen staan we tenslotte sterker. Obvion is 100% dochter van Rabobank en opereert vanuit Heerlen met ruim 630 medewerkers. Maak je ook kennis met ons?
Q-Park wil als convenantpartner CSV, graag investeren in de juiste ontwikkeling voor haar medewerkers customer services omdat zij overtuigd is dat dit collectief initiatief gaat zorgen voor nog betere kennis en hoogst haalbare klantgerichtheid in een productieve en coöperatieve setting binnen een gerichte kring. Vinden, verbinden en versterken van huidige medewerkers, nieuwe medewerkers en van de unieke samenwerking tussen professionals binnen de regio. Omdat Q-Park gelooft in teamwork.
Als één van de initiatiefnemers is VodafoneZiggo ontzettend blij dat zoveel partijen meewerken om van de regio Maastricht dè Customer Service Valley van Nederland/de Benelux te maken. We zijn ervan overtuigd dat we ook samen de callcenter branche nóg professioneler, nóg aantrekkelijker en vooral nóg veel leuker kunnen maken.
ROC Arcus College biedt sinds 2002 contractonderwijs aan voor werkenden als ook werkzoekenden. Het partnership met Customer Service Valley en de daarbij aangesloten bedrijven, onderwijsinstellingen, gemeenten en uitkeringsinstanties biedt voor Limburg een unieke kans om de groeiambities van de sector in onze regio te faciliteren en ondersteunen middels een kwalitatieve goede opleiding.
ROC Leeuwenborgh biedt sinds 2008 onderwijsprogramma's aan voor contactcenter-personeel. Partnership met Customer Service Valley biedt ons de mogelijkheid om deze programma's nog verder af te stemmen op de vraag vanuit deze branche. Door het opleiden van nieuw, en verdere professionalisering van huidig personeel, dragen wij bij aan de groeiambities van de sector in onze regio.
Zuyd Hogeschool biedt reguliere en maatwerkopleidingen aan op Bachelor- en Masterniveau in de regio Zuid-Limburg. Het partnership met Customer Service Valley is een uitstekende mogelijkheid om de branche en samenwerkingspartners
op het gebied van opleidingen en personeelswerving actief te ondersteunen in hun gezamenlijke groeiambities.
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid- Limburg als customer service regio verder te versterken.