Customer Service Valley

In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen. Dit doen we op het gebied van eigen opleiding, sterk netwerk, delen van kennis en innovatie, actieve mobiliteit en recruitment, marketing en communicatie platform. 
 
De doelstelling 'Take your customer satisfaction to the next level' bereiken we onder andere door:
• Verdere ontwikkeling van het vakgebied, specifiek op innovatie en digitalisering. Uiteraard met als doel om al onze klanten beter te helpen. 
• Goed samenwerken en kennis delen om Zuid-Limburg als customer service regio te versterken.
• Het creëren van een aantrekkelijk vestigingsklimaat voor organisaties gericht op customer service in de breedste zin van het woord.

In de regio Zuid-Limburg zijn zo’n dertig bedrijven actief met een middelgrote of grote klantenservice. Het gaat om 6.000 arbeidsplaatsen, waarvan 2.000 in Customer Service Valley. Daarnaast zijn er nog veel meer organisaties in de regio met een kleinere front- en/of backoffice klantenservice waarvoor Customer Service Valley relevant is.

In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken.