Eigen Opleidingen

Kennis en competenties van medewerkers zijn van grote invloed op de klanttevredenheid. Samen met de onderwijsinstituten Vista College en Zuyd Hogeschool zijn nieuwe onderwijsprogramma’s ontwikkeld op mbo- en hbo-niveau. Volwaardige opleidingen met een erkend diploma. Customer service is een vak. Het opleiden van mensen is noodzakelijk om klanten deskundig en adequaat verder te helpen. Dankzij de samenwerking van bedrijven, opleiders en overheid binnen Customer Service Valley, kunnen doelgerichte onderwijsprogramma’s worden ontwikkeld en gerealiseerd. Dankzij onze samenwerking met regionale  mbo- en hbo-onderwijsinstellingen, hebben onze partners direct toegang tot vakgerichte stagiaires en afstudeeropdrachten. Op deze manier worden nieuwe inzichten gecreëerd om het vakgebied verder te ontwikkelen.

In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken.