Delen van Kennis en Innovatie

De wereld verandert en dat geldt ook voor het vak van customer service. De informatietechnologie ontwikkelt zich razendsnel en is van grote invloed op de ontwikkelingen in de klantenservice (front- en backoffice). Wat is de impact van robotisering, artificial intelligence en wat is de rol van mensen in het proces? En hoe ga je daar als bedrijf mee om? Op deze en tal van andere toekomst gerelateerde vraagstukken, zoekt Customer Service Valley naar antwoorden. Door middel van Brainbubbles (kennissessies), onderzoeken, whitepapers, partner expert sessies, kennisprojecten, alliantie met de Smart Service Campus en beursdeelnames, brengt Customer Service Valley de expertise bij de partners. Kennis helpt bij het maken van strategische keuzes om te innoveren, klaar te zijn voor de toekomst die veranderlijker is dan ooit. Alleen door samen te werken, kennis en inzichten te delen komt de sector vooruit en kan de klantenservice doelgericht innoveren. 
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken.