Hbo-opleiding Customer Service Innovator

Digitale ontwikkelingen veranderen het speelveld van customer service drastisch. Hoe speel je daar goed op in als organisatie? Hoe breng je de customer service naar ‘the next level’ en hoe zorg je ervoor dat je kennis en deskundigheid up-to-date is in deze veranderende wereld? Customer Service Valley en Zuyd Professional hebben samen de post hbo-opleiding Customer Service Innovator ontwikkeld vanuit de behoefte in het bedrijfsleven en met name in de klantenservice.

De kennis, expertise en ervaring die deze twee instituten hebben op het gebied van dienstverlening, hebben zij vertaald naar een innovatief onderwijsprogramma dat zich richt op de klant van de toekomst.
De opleiding ‘Customer Service Innovator’ verdiept het inzicht in de ontwikkeling van excellente service- en klantgerichtheid. Persoonlijke ontwikkeling en organisatieontwikkeling gaan hierbij hand in hand. De inhoud van de opleiding wordt medebepaald door de ontwikkelwensen de persoon en zijn rol in de organisatie van de werkgever.
Onderwerpen die aan bod komen, zijn onder andere:
- Artificial intelligence en customer service.
- Service optimalisatie.
- Innovatiemanagement.
- Soft skills.
- Best practices.
- Customer journey innovations.

De opleiding is gericht op stafmedewerkers en leidinggevenden in customer service en voor high potentials op hbo-/wo-niveau.
Voor meer informatie over de opleiding kunt u contact opnemen met:
Kretiënne Smeets
Vacature Matcher
Customer Service Valley
Mobile: +31 6 38783750
 
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid- Limburg als customer service regio verder te versterken.