Geslaagd Job Festival

Vrijdag 9 november jongstleden vond het Job Festival van Customer Service Valley plaats. Een leuk en inspirerend programma om de deelnemers zo goed mogelijk te laten ervaren wat het vak van medewerker klantenservice inhoudt: workshop ‘working across the border’, meet the agent, silent disco, speeddate met verschillende topbedrijven, workshop Instagram, bedrijfsfilms en een foodtruck. “Super tof! Interessant! Ik wist niet dat het vak van klantenservice zo veelzijdig en uitdagend is! Goed om mee te maken!” De 40 bezoekers van het Job Festival van Customer Service Valley waren vooral positief verrast door wat het vak van customer service inhoudt. Ook de festival-insteek werd gewaardeerd: ‘weer eens wat anders’. Al met al een geslaagde bijeenkomst die zeker een vervolg krijgt. Kon je er niet bij zijn, maar ben je wel geïnteresseerd in een baan in de klantenservice, kijk dan bij de meeste recente vacatures:  https://customerservicevalley.nl/nl/vacatures
 
Medewerker klantenservice is een uitdagend en inspirerend vak. Tevreden klanten, daar doe je het voor! Als medewerker klantenservice help je klanten. Ze vertrouwen op jou. Je lost hun probleem op en adviseert ze. Het is geen commerciële functie waarbij je zelf naar buiten belt om iets te verkopen. Afhankelijk van je interesse, opleiding en capaciteit, kun je ook solliciteren op een webcare functie of leidinggevende job. Klantenservice is niet alleen bellen, maar we helpen onze klanten via telefoon, chat, WhatsApp, e-mail en social media.
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid- Limburg als customer service regio verder te versterken.