Customer Service Valley organiseert tweede kennissessie

Inspirerende kennis-/ontbijtsessie ‘CustomMade’
Tijdens een ontbijt op donderdag 16 november van 8.00 uur tot 10.00 uur ontvangen wij bedrijven uit de regio met een klantcontactcentrum. De genodigden kunnen uitzien naar een boeiende sessie over customer services. Onderwerpen zijn onder meer ‘HR-uitdagingen in klantcontact’ en ‘de toekomst van de branche’, waarin onder meer aandacht voor het belang en de noodzaak van samenwerken op het gebied van customer services in de regio Zuid-Limburg. De kennismeeting vindt plaats in het Eiffelgebouw Maastricht, waar ook de expositie ‘Groeten uit Maastricht’ plaatsvindt. Een prachtige locatie waar we op de fundamenten van het verleden naar de toekomst kijken. Gastspreker is Ko de Ruyter, professor of Marketing City University London die het zal hebben over ‘meet the future in customer services’. De bijeenkomst is voor genodigden. 
Vanwege de grote belangstelling zijn er nog slechts enkele plaatsen vrij. Ben u als bedrijf met een klantcontactcentrum geïnteresseerd in deelname, heeft u vragen of wilt u meer informatie over Customer Service Valley, dan kunt u contact opnemen met Marieke Kraak, programmamanager Customer Service Valley: 06 11 73 40 30.
 
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid- Limburg als customer service regio verder te versterken.