Customer Service Valley is genomineerd voor de CustomerFirst Vakprijs 2018

Customer Service Valley is genomineerd voor de CustomerFirst Vakprijs 2018. Er zijn vier categorieën: Customer Strategy, HRM, Technology en Partnership. Customer Service Valley is genomineerd voor HRM. In totaal zijn er veertien genomineerden, waaronder namen als Samsung, Energiedirect, ABN Amro, KPN, Bol.com en Oxxio. Het nomineren kwam tot stand op basis van uitgebreide beschrijvingen van de ingediende cases in de diverse categorieën. De komende periode gaan de juryleden op pad voor een bezoek op locatie bij alle genomineerde organisaties. Deze sitevisits zijn uitsluitend bedoeld ter aanvulling en verdieping van de cases. Tijdens de feestelijke gala-avond in het Beatrix Theater Utrecht op donderdag 19 april wordt onthuld welke professionals in klantcontact en customer experience in de vier verschillende categorieën een award in ontvangst mogen nemen. Customer Service Valley is zeer verheugd over de nominatie en kijkt uit naar de uitslag op 19 april aanstaande. De initiatiefnemers– Stichting NCCA, SAMR en CustomerFirst – vergroten met de jaarlijkse uitreiking van vakprijzen in diverse categorieën, publieksprijzen (Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland) en een MVO-prijs (Plantronics TeamTrophy) de bewustwording rond klantgerichtheid.
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid- Limburg als customer service regio verder te versterken.