“Customer service is een mooie opstap naar jouw toekomst”

Daniëlle Mente begon 11,5 jaar geleden als uitzendkracht bij VodafoneZiggo. Van adviseur bij de particuliere klantenservice groeide ze door naar trainer en expert senior adviseur. “Nieuwe mensen worden intensief getraind. Het is ‘a hell of job’ in positieve zin. Je leert hier zoveel. Voor eenvoudige vragen hebben we chatbots. De complexe vragen komen bij onze medewerkers. Dat is pittig, uitdagend en interessant werk. We werken zonder script, authenticiteit is belangrijk,”, aldus Daniëlle. “Toen ik hier als uitzendkracht binnenkwam, had ik niet gedacht dat ik zo lang zou blijven. Maar ik heb kansen gekregen en die heb ik met beide handen aangegrepen. Ik kom uit de horeca. Het servicegerichte zit erin. Het geeft voldoening als ik mensen kan helpen. Dat geldt zowel richting consument, als naar medewerkers in mijn rol als leidinggevende. VodafoneZiggo is een mooi sociaal menselijk bedrijf. Je bent geen nummer, je telt mee. Er heerst een jonge dynamische je- en jij-cultuur. Toen Limburg werd getroffen door de wateroverlast merkte je heel goed het meeleven en de betrokkenheid bij collega’s die getroffen waren door de overstromingen. Ook voor de klanten die door het hoge water problemen hadden met hun internet en tv werd alles in het werk gesteld om het op te lossen. VodafoneZiggo is ook een commercieel bedrijf, waar je moet presteren. De mogelijkheden zijn er, maar je moet zelf laten zien wat je waard bent om kansen te verzilveren. En hoe en waar jij je carrière ook wil vormgeven, customer service is een mooie opstap naar jouw toekomst.”
 
Nieuwsgierig geworden naar een baan in de customer service? Meld je dan aan voor de online Live Experience Customer Service op woensdag 29 september of zaterdag 2 oktober. In 60 minuten nemen wij je mee in het uitdagende en inspirerende vak van medewerker klantenservice.