BrainBubble 2 'Human and Robot'

Een nieuw tijdperk dient zich aan, een tijd waarin mensen en robots samenwerken en zo dingen voor elkaar krijgen die ze afzonderlijk nooit zouden bereiken. De mens doet waar hij goed in is en de robot ook. De robot is geen vervanging van de mens, maar complementair. BrainBubble 2 ‘Human and Robot’ gaat over de impact van artificial intelligence op bedrijfsprocessen en gaat met name in op de kansen die artificial intelligence ons biedt. Er is geen organisatie er niet mee te maken krijgt, in het groot of in het klein. Twee sprekers nemen u mee in deze evolutie. Jarno Duursma is trendwatcher digitale technologie en geeft een insight in de ontwikkelingen en het toepassen van artificial intelligence in de nabije toekomst. Daniëlle Schreurs gaat vervolgens specifieker in op toekomstige technische mogelijkheden in relatie tot customer service, customer centricity én de toegevoegde waarde van de mens in dit proces. Wij nodigen je van harte uit op donderdag 28 maart in het Stadhuis van Maastricht.
 
Ben je werkzaam in de customer service en wil je Brainbubble2 bijwonen, stuur dan een mailtje met je gegevens naar Kretiënne Smeets, email: kretienne.smeets@customerservicevalley.nl kretienne.smeets@customerservicevalley.nl
Indien je met meerdere personen komt, graag aangeven wie er mee komen (naam en email). Deelname is kosteloos.
 
Wil je meer weten over het onderwerp Human and Robot download dan nu de whitepaper met een inspirerende weergave van BrainBubble 1: http://whitepaper.customerservicevalley.nl/BrainBubble1/
 
Het programma:
14.00 uur         Ontvangst en welkom in het Stadhuis van Maastricht, Markt 78
14.30 uur         Jarno Duursma, trendwatcher digitale technologie
15.15 uur         Pauze
15.30 uur         Daniëlle Schreurs, oprichter van FutureMap,
                        verhoogt jouw toekomstbewustzijn in customer service
16.30 uur         Afsluiting en borrel
17.30 uur         Einde
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken.