Marketing en Communicatie platform

Het partnership van Customer Service Valley draagt op meerdere manieren bij aan de employer branding. Een sterk werkgeversmerk draagt bij aan een voorkeurspositie op de arbeidsmarkt. Door brand endorsement creëert Customer Service Valley een wederzijds imago statement. De communicatiekanalen van Customer Service Valley staan open voor brandend content van de partners. De merken van de partners worden endorsed in de uitingen. De autoriteit die Customer Service Valley heeft in de sector straalt af op de partners. Andersom zijn het de partners die samen vorm en inhoud geven aan de identiteit van Customer Service Valley. Tegelijkertijd zet Customer Service Valley zich in om het imago van de customer service sector te verbeteren. Het streven is de beeldvorming omtrent klantenservice te verbeteren. Het is een vak, geen ‘in between’ job, maar een bewuste keuze. Customer service medewerker is een baan die steeds meer uitdagingen biedt.


 
In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken.