Customer Service Valley

In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken.
 
In Maastricht en omgeving zijn zo’n dertig bedrijven actief met een klantcontactcenter. Het gaat om 6.000 arbeidsplaatsen, waarvan 2.000 in Customer Service Valley. De ambitie van Customer Service Valley is om dit aantal verder uit te breiden. Daarvoor hebben Arvato Benelux BV, DHL, gemeente Maastricht, Q-Park, Obvion, VGZ, Rabobank, VodafoneZiggo en de onderwijsorganisaties Arcus, Leeuwenborgh en Zuyd de handen ineen geslagen.


In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid- Limburg als customer service regio verder te versterken.