Voor bedrijven

Als bedrijf met een klantcontactcenter heeft u baat bij een innovatieve en kwalitatieve customer service omgeving die bijdraagt aan het verder ontwikkelen van het service level van uw organisatie. Het belang van customer experience management neemt sterk toe en daarmee de rol van customer service. De komende jaren vindt er een verdere verschuiving plaats van offline naar online klantenservice. Een derde trend is de ontwikkeling van customer service als afdeling naar customer service als mentaliteit. 
In Maastricht en omgeving zijn zo’n dertig bedrijven actief met een klantcontactcenter. Het gaat om 5.000 arbeidsplaatsen. In de Stichting Customer Service Valley werken overheid, bedrijfsleven en onderwijs samen om, onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid-Limburg als customer service regio verder te versterken. Daarmee heeft u als bedrijf direct toegang tot een actief platform waarmee u het beste uit uw klantcontactcenter kunt halen. Het businessteam van Customer Service Valley kan u begeleiden bij het onderzoeken en beoordelen van de mogelijkheden als u zich in deze topregio wilt vestigen.

Customer Service Valley: een regionaal initiatief met een internationale ambitie: Join your future.

Waarom Zuid-Limburg?
De internationale ligging, de cultuur en manier van zaken doen van en in deze regio sluiten naadloos aan op het bieden van een adequate en klantgedreven customer service. Gastvrijheid zit besloten in het dna van de Limburgse cultuur. Tegelijkertijd is de regio dynamisch en internationaal. De door veel klantcontactcentra gewenste meertaligheid ligt om de hoek. Enerzijds door de ligging ten opzichte van Europa, anderzijds door de internationale studentenpopulatie in Maastricht met meer dan honderd nationaliteiten. Om als Customer Service Valley een internationale positie te verwerven wordt er ook samengewerkt met andere cross border initiatieven. 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de programmamaker van Customer Service Valley, Marieke Kraak +31 6 117 340 30 of via info@customerservicevalley.nl