HOME

“De Experience Days hebben me over de streep getrokken”

Hans Selles (1988) werkt sinds kort als customer service agent bij VodafoneZiggo. Hans is een ervaren agent. Hij werkte onder andere voor Teleperfomance en Ziggo. “Omdat ik een tijdelijk contract had, stond ik open voor een nieuwe uitdaging. Een kennis wees me op de Experience Days bij VodafoneZiggo. Zij werkt zelf ook bij het telecombedrijf en was enthousiast. Ze had me getriggerd en dus ben ik naar de Experience Days gegaan.
Eenmaal daar zag ik dat niet alleen VodafoneZiggo zich presenteerde maar ook Arvato en Q-Park. In eerste instantie was ik een beetje verbaasd, omdat ik in de veronderstelling was dat ik een sollicitatiegesprek had. Die verbazing sloeg al snel om in enthousiasme. Ik werd goed geïnformeerd en begeleid. De sfeer was goed, de mensen waren vriendelijk. Ik voelde me geen nummer. Dat is wel eens anders geweest. We gingen de vloer op en maakten kennis met de werkomgeving. Ze lieten geluidsfragmenten horen van gesprekken met klanten. Dat gaf een goede indruk. Om te solliciteren moest ik een online sollicitatietest doen, de TalentPitch. Eenmaal thuis - en dat was pas om elf uur ’s avonds - kon ik niet wachten met het maken van de TalentPitch. Ik had er geen rekening gehouden dat dit anderhalf duurde. Na een uur was ik toch wel moe. Maar een paar dagen later kreeg ik al een uitnodiging voor een gesprek. Dat was positief. Ik kreeg een contract aangeboden. Fulltime. Ondanks dat ik bijna vier jaar ervaring heb in dit vak, vond ik het toch spannend. De mensen, de werkomgeving, alles is nieuw. Het is een hele leuke baan. Ik help mensen graag. Ook als ze boos of geïrriteerd zijn, ik wil ze een oplossing bieden. Van nature ben ik empathisch. Klanten willen zich gehoord voelen. Je moet goed luisteren naar wat een klant wil of niet wil. Dat is niet makkelijk. Veel mensen denken dat doe ik wel even, maar je moet het als een vak zien, want dat is het.”
Hans volgde een mbo-opleiding ‘handel en administratie’. “Ik denk wel eens aan verder studeren, maar nu verdien ik geld. Bij VodafoneZiggo heb ik de mogelijkheid om door te groeien. Die kans wordt me geboden. Het is aan mij om dat waar te maken. “

Spreekt het verhaal van Hans je aan? Stuur dan een mail met je gegevens naar info@customerservicevalley.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
HOME

“De Experience Days hebben me over de streep getrokken”

Hans Selles (1988) werkt sinds kort als customer service agent bij VodafoneZiggo. Hans is een ervaren agent. Hij werkte onder andere voor Teleperfomance en Ziggo. “Omdat ik een tijdelijk contract had, stond ik open voor een nieuwe uitdaging. Een kennis wees me op de Experience Days bij VodafoneZiggo. Zij werkt zelf ook bij het telecombedrijf en was enthousiast. Ze had me getriggerd en dus ben ik naar de Experience Days gegaan.
Eenmaal daar zag ik dat niet alleen VodafoneZiggo zich presenteerde maar ook Arvato en Q-Park. In eerste instantie was ik een beetje verbaasd, omdat ik in de veronderstelling was dat ik een sollicitatiegesprek had. Die verbazing sloeg al snel om in enthousiasme. Ik werd goed geïnformeerd en begeleid. De sfeer was goed, de mensen waren vriendelijk. Ik voelde me geen nummer. Dat is wel eens anders geweest. We gingen de vloer op en maakten kennis met de werkomgeving. Ze lieten geluidsfragmenten horen van gesprekken met klanten. Dat gaf een goede indruk. Om te solliciteren moest ik een online sollicitatietest doen, de TalentPitch. Eenmaal thuis - en dat was pas om elf uur ’s avonds - kon ik niet wachten met het maken van de TalentPitch. Ik had er geen rekening gehouden dat dit anderhalf duurde. Na een uur was ik toch wel moe. Maar een paar dagen later kreeg ik al een uitnodiging voor een gesprek. Dat was positief. Ik kreeg een contract aangeboden. Fulltime. Ondanks dat ik bijna vier jaar ervaring heb in dit vak, vond ik het toch spannend. De mensen, de werkomgeving, alles is nieuw. Het is een hele leuke baan. Ik help mensen graag. Ook als ze boos of geïrriteerd zijn, ik wil ze een oplossing bieden. Van nature ben ik empathisch. Klanten willen zich gehoord voelen. Je moet goed luisteren naar wat een klant wil of niet wil. Dat is niet makkelijk. Veel mensen denken dat doe ik wel even, maar je moet het als een vak zien, want dat is het.”
Hans volgde een mbo-opleiding ‘handel en administratie’. “Ik denk wel eens aan verder studeren, maar nu verdien ik geld. Bij VodafoneZiggo heb ik de mogelijkheid om door te groeien. Die kans wordt me geboden. Het is aan mij om dat waar te maken. “

Spreekt het verhaal van Hans je aan? Stuur dan een mail met je gegevens naar info@customerservicevalley.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.